کد خبر: ۸۴۱۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲
تعداد بازدید: ۱۲۲
هماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل در لبنان تاکید کرد، تلاش می‌کنیم جامعه جهانی را برای ارائه کمک‌های بیشتر به لبنان تشویق کنیم.

سازمان ملل: لبنان به خودش کمک نکند، جهان هرگز کمکش نخواهد کردهماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل در لبنان تاکید کرد، تلاش می‌کنیم جامعه جهانی را برای ارائه کمک‌های بیشتر به لبنان تشویق کنیم.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، به نقل از سایت النشره، یان کوبیش، هماهنگ‌کننده ویژه سازمان ملل در لبنان اظهار کرد: بار دیگر می‌گوییم موضوع ساختار کابینه لبنان یک موضوع داخلی است ما دولتی می‌خواهیم که خواسته‌های مردم را شنیده و برآورده کند و در مسیر حل بحران‌های پولی و اقتصادی این کشور گام بردارد.

کوبیش گفت: شرط جامعه جهانی برای کمک به لبنان درواقع اجرای اصلاحات است و درست نیست که به عنوان مثال وضعیت برق به همین شکل باقی بماند، اصلاحات باید با مهلت‌های زمانی تعیین شده برای اجرا هماهنگ باشد، اگر لبنان به خودش کمک نکند، جامعه جهانی هرگز به آن کمک نخواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: