کد خبر: ۸۴۱۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
تعداد بازدید: ۴۶۹
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال با حضور چند میهمان برگزار شد.

دیدار 2 کودک بلوچ با مجیدی، حضور 2 پیشکسوت و غیبت 3 بازیکنبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از بازی با پرسپولیس از ساعت 14 امروز در زمین مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

 

* تمرین امروز استقلال 2 میهمان داشت، حسین، کودک استقلالی بلوچی که فرهاد مجیدی، پیروزی تیمش مقابل الکویت را به او تقدیم کرده بود و امیرحسین، کودکی که در روزهای گذشته ویدیویی از هنرنمایی با توپ او و آرزویش برای دیدار با فرهاد مجیدی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود، میهمان ویژه تمرین امروز تیم استقلال بودند. آنها امروز صبح به دعوت فرهاد مجیدی از سیستان و‌ بلوچستان و لامرد استان فارس به تهران آمده‌اند. به هنگام حضور این دو کودک سرمربی استقلال برای دقایقی با آنها صحبت کرد و از علاقه آنها به بازیکنان از این 2 سوالاتی را پرسید.

 

* سرمربی استقلال در حاشیه تمرین امروز، با دو میهمان ویژه آبی‌ها برای دقایقی هم‌بازی شد. بازیکنان استقلال طبق برنامه ریزی انجام‌ شده بعد از گرم کردن و کارهای تاکتیکی، در بخشی از زمین به فوتبال درون تیمی پرداختند.

 

* داریوش شجاعیان که این روزها دوران مصدومیت را پشت سر می‌گذارد در تمرین امروز حضور پیدا کرد.

 

*شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی و محمد بلبلی در تمرین امروز آبی پوشان حضور نداشتند.

 

*عارف غلامی و سیاوش یزدانی مثل روز گذشته به تمرین اختصاصی پرداختند.

 

*سیاوش یزدانی و عارف غلامی در بخشی از تمرین زیر نظر ربانی کار با توپ انجام دادند. هر 2 بازیکن به دربی نمی‌رسند.

 

*فرزاد مجیدی و رضا حسن زاده مهمان تمرین امروز آبی‌ها بودند.

 

آبی پوشان بعد از پایان تمرین امروز راهی هتل خواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: