کد خبر: ۸۴۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
تعداد بازدید: ۳۲۷
باشگاه برایتون نوشت: شما(مخاطبان و هواداران) با همکاری مرکز پورشه مید ساسکس، نمایش علیرضا جهانبخش را در مقابل چلسی به عنوان بهترین عملکرد ماه ژانویه انتخاب کردید.

دومین پورشه برایتون تقدیم به جهانبخش+ عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، با اعلام باشگاه برایتون، علیرضا جهانبخش، هافبک ملی پوش ایرانی به دنبال ضربه حیرت انگیز مقابل چلسی که به تساوی یک بر یک مقابل شاگردان فرانک لمپارد ختم شد در رقابت با لئاندرو تروسارد و برناردو به عنوان جایزه بهترین بازیکن ماه ژانویه دست پیدا کرد.

 

این بازیکن ایرانی که همچنین مقابل تیم بورنموث سریعترین گل تاریخ این باشگاه را به ثمر رسانده بود 80 درصد از آرا را به خود اختصاص داد. 

 

جهانبخش بدین ترتیب برای دومین ماه متوالی به خودروی پورشه 911 دست پیدا کرد که قیمت پایه این خودروی لوکس 91 هزار دلار است.

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: