کد خبر: ۸۴۱۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
تعداد بازدید: ۲۵۱
رئیس واحد آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا از مهار آتش‌ سوزی جایگاه تماشاگران ورزشگاه وحدت این شهر خبر داد.

آتش‌سوزی در ورزشگاه وحدت آستارابه گزارش خبرداغ ،ایرج خلیلی رشید روز چهارشنبه اظهار کرد: این آتش سوزی شامگاه سه شنبه روی داد و دو آتش نشان با یک خودروی آتش نشانی، آن را مهار کردند.

وی ادامه داد: در روز حادثه مسابقه ای در ورزشگاه برگزار نشده و این حادثه خسارت جانی نداشته اما به حدود یکصد صندلی و بخش هایی از پیست دو و میدانی خسارت وارد شده و علت آن در دست بررسی است.

 

خلیلی رشید از شهروندان خواست در موقع آتش سوزی، نشانی دقیق محل حادثه را به آتش نشانی ارائه و با حفظ نظم و آرامش، آتش نشانان را در مهار حادثه یاری کنند.

واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا با ۱۸ نیروی انسانی و هشت خودروی سنگین، نیمه سنگین، امداد و آب رسان فعالیت می‌کند.

بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است و مجموعه ورزشی وحدت این شهرستان با یکهزار نفر ظرفیت، بیش از ۵۰ سال قدمت دارد.

ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: