کد خبر: ۸۴۱۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
تعداد بازدید: ۱۴۰
محسن رضایی:
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وقتی رهبری جهادی است مدیریت نمی‌تواند جهادی نباشد در نتیجه این مهم در برخی حوزه‌ها همچون دفاع و امنیت و نظام سیاسی باعث شد پیشرفت کنیم و اگر در اقتصاد نیز ده‌ها فرمانده در امتداد رهبری شکل می‌گرفت اقتصادمان وضعیت امروز را نداشت.

اگر در اقتصاد ده‌ها فرمانده در امتداد رهبری شکل می‌گرفت اقتصادمان وضعیت امروز را نداشتبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محسن رضایی امروز در همایش گام دوم انقلاب اسلامی گفت: در شرایطی وارد چهل و یکمین سال انقلاب اسلامی شدیم که اولین سال گام دوم انقلاب را پشت سر می‌گذاریم.

وی با بیان اینکه یک سال از گام دوم انقلاب گذشت، گفت: حوادثی که در سال اول گام دوم انقلاب شکل گرفته نوید پیروزی‌های بزرگی را در آینده می‌دهد همانطور که گام اول انقلاب اسلامی برای بیرون کردن نظام شاهنشاهی و استقرار نظام جمهوری اسلامی گذشت، گام دوم این انقلاب با شعار اخراج آمریکا از منطقه آغاز شده و این بسیار مبارک است چون انقلاب در یک عرصه جهانی می‌خواهد نقش آفرینی کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:‌ بیانیه گام دوم انقلاب منشور این نقش‌آفرینی در عرصه منطقه‌ای و نظام بین‌المللی است گام دوم انقلاب می‌خواهد پیام منطقه‌ای انقلاب اسلامی را صادر کند در نتیجه رهبری هفت توصیه مهم انجام داده‌اند که اولین آن از علم و فناوری آغاز می‌شود و این نشان می‌دهد که ما باید وارد یک جهاد فناورانه در جهان اسلام شویم.

وی افزود: باید بتوانیم اقتصاد سرمایه‌داری، فرهنگ لیبرالی و نظام‌های استعماری جدیدی که آمریکا در منطقه به وجود آ‌ورده را پشت سر بگذاریم.

رضایی با طرح این پرسش که چرا ما در برخی ابعاد زندگی و سیاست پیشرفت فوق‌العاده کرده‌ایم و چرا در بعضی ابعاد مثل اقتصاد و علم و عدالت عقب هستیم، گفت: رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ضمن به تصویر کشیدن پیشرفت‌های انقلاب کاستی‌ها را نادیده نگرفته‌اند.

وی با اشاره به هفت دلیلی که در بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان ناکامی در برخی عرصه‌ها عنوان شده است گفت: علت اصلی این هفت آسیب اقدام مدیریت جهادی در امتداد رهبری جهانی است وقتی رهبری جهادی است مدیریت نمی‌تواند جهادی نباشد در نتیجه این مهم در برخی حوزه‌ها همچون دفاع و امنیت و نظام سیاسی باعث شد پیشرفت کنیم و اگر در اقتصاد نیز ده‌ها فرمانده در امتداد رهبری شکل می‌گرفت اقتصادمان وضعیت امروز را نداشت.

وی گفت: آیا ترامپ که به این سرقت بزرگ بین‌المللی دست زده است نباید منتظر سیلی خداوند در ماه‌ها و سال‌های آینده باشد. کسانی که اراده و تدبیر خود را در امتداد تدبیر خداوند قرار دهند هیچ شکستی نخواهند داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: