کد خبر: ۸۴۱۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۸
تعداد بازدید: ۲۲۱
علیرضا اکبرپور پیشکسوت باشگاه استقلال امیدوار است مهاجمین این تیم جای خالی دیاباته را پر کرد.

اکبرپور: امیدوارم جای خالی دیاباته پر شود/ برد در دربی می‌تواند جایگاه مجیدی را محکم کندبه گزارش خبرداغ، با اشاره به تقابل پرسپولیس و استقلال گفت: این بازی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد و خیلی از مواقع نیز این حساسیت روی کیفیت فنی بازی تاثیر می‌گذارد. هر دو تیم در آستانه این بازی شرایط خوبی دارند و امیدوارم دربی روز پنجشنبه یک بازی زیبا و جذاب باشد. پرسپولیس و استقلال با توجه حضور در کورس قهرمانی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنند و امیدوارم در نهایت استقلال برنده از زمین خارج شود.

 

وی در ارتباط با اینکه فرهاد مجیدی اولین تجربه سرمربیگری در دربی را پیش رو دارد، تاکید کرد: مجیدی تا الان عملکرد خوبی داشته و برد در دربی می‌تواند جایگاه این مربی را در استقلال محکم‌تر از قبل کند. مجیدی و بازیکنان استقلال به‌خوبی اهمیت این بازی را درک می‌کنند، از طرفی استقلال هم نشان داده که در این چند هفته شرایط خوبی پیدا کرده و می‌تواند در دربی نتیجه مورد نظرش را بگیرد. من به برد استقلال در دربی خوشبین هستم.

 

اکبرپور در پاسخ به این پرسش که «آیا غیبت دیاباته به استقلال ضربه نخواهد زد؟» تصریح کرد: شیخ بدون شک مهره تاثیرگذاری برای استقلال است و غیبت این بازیکن در دربی اتفاق خوبی برای استقلال نیست. امیدوارم سه مهاجم دیگر استقلال جای خالی دیاباته را پر کنند، بازیکنانی مثل قائدی، مطهری و تبریزی مهاجمان توانمندی هستند که می‌توانند با عملکرد خوب‌شان، اجازه ندهند که غیبت دیاباته تاثیر خودش را نشان دهد.

 

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: