کد خبر: ۸۴۱۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳
تعداد بازدید: ۴۰۲
در شرایطی که طی روزهای اخیر بحث حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت تیم ملی داغ شده، اکنون گفته می‌شود که وحید هاشمیان به عنوان گزینه اول از سوی فدراسیون نشینان باب مذاکرات را طی 48 ساعت آینده آغاز خواهد کرد.

وحید هاشمیان در آستانه سرمربیگری تیم ملیبه گزارش خبرداغ ، بعد از جدایی مارک ویلموتس، فدراسیون نشینان مذاکرات خود را برای انتخاب سرمربی تیم ملی دنبال کردند و این در حالی بود که گفته می‌شد برانکو ایوانکوویچ به عنوان گزینه اول آنها مطرح شده است. سرمربی کروات سابق پرسپولیس مذاکرات جدی خود را با فدراسیون دنبال کرد و در نهایت نیز جلساتی سریالی برگزار کرد که البته به نتیجه لازم برای قطعی شدن این انتخاب منجر نشد.

گزینه‌های بعدی تیم ملی هم علی دایی ، یحیی گل محمدی و امیر قلعه نویی بودند که یحیی خیلی زود با انتخاب پرسپولیس، ماجرای مذاکره برای تیم ملی را خاتمه داد. علی دایی هم با توجه به برخی شرایط شکل گرفته با فدراسیون به بن بست رسید تا امیر قلعه نویی این روزها به عنوان گزینه نهایی مطرح شود.

طی مذاکرات صورت گرفته با قلعه نویی که کاملا جدی نیز پیش رفته اما ابتدا این مدیران سپاهان و در نهایت مجموعه فولاد مبارکه بودند که مخالفت جدی خود را برای جدایی سرمربی خود اعلام کردند. با این حال فدراسیون که در انتظار تعیین رییس جدید خود طی روزهای آینده است، همچنان امیدوار است که قلعه نویی را برای نیمکت تیم ملی معرفی کنند.

آخرین مذاکرات طرفین اما مربوط به این بود که با توجه به شرایط سپاهان، قلعه نویی در بازی کامبوج و هنگ کنگ به عنوان مدیرفنی و وحید هاشمیان به عنوان سرمربی موقت کار را دنبال کند.

اما اکنون با توجه به شرایط شکل گرفته و مخالفت باشگاه سپاهان و همچنین جوی که از سوی فوتبالدوستان شکل گرفته، به نظر می‌رسد امیر قلعه نویی بار دیگر از تیم ملی دور شود. در این رابطه یک منبع آگاه می‌گوید با این شرایط احتمال حضور وحید هاشمیان که مدارج مربیگری خود را در سطح اروپا پشت سر گذاشته و در کادرفنی ویلموتس نیز حضور داشته، به عنوان سرمربی کار خود را در مسابقات آتی دنبال کند.

قرار است طی 48 ساعت آینده وحید هاشمیان که این روزها در آلمان حضور دارد در ایران حاضر شود و مذاکرات خود را به عنوان سرمربی دایم تا پایان مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی را در چهار بازی آتی دنبال کند.

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: