کد خبر: ۸۴۱۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲
تعداد بازدید: ۲۰۱
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت:زمان برگزاری بازی استقلال-فولاد هنوز مشخص نیست و منتظریم تا زمان اردوهای تیم ملی مشخص شود

به گزارش خبرداغ ، سهیل مهدی،‌ در خصوص درخواست باشگاه نفت مسجد سلیمان برای تعویق زمان بازی مقابل سپاهان اصفهان، اظهار داشت: باشگاه نفت مسجدسیلمان درخواست خودش را کتبا به ما ارائه کرده و شاید با درخواست آنها موافقت شود یا نشود. آنها بر اساس چارت اداری با ما مکاتبه کردند و ما هم جواب نامه آنها را پس از بررسی‌های لازم به صورت مکتب خواهیم داد و اگر خودشان خواستند جواب ما را رسانه‌ای می‌کنند. ما طبق مناسبات اداری به درخواست آنها پاسخ می‌دهیم و درست نیست قبل از پاسخگویی به باشگاه، آن را رسانه‌ای کنیم.

 

مهدی در خصوص بلیت فروشی شهرآورد تهران و نحوه تقسیم‌بندی تماشاگران در این مسابقه عنوان کرد: بلیت فروشی بر عهده ما نیست و شرکت توسعه و تجهیز این کار را انجام می‌دهد. ضمن اینکه تقسیم‌بندی تماشاگران قطعا به صورت 50-50 خواهد بود.

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است زمان برگزاری دربی دچار تغییر شود، گفت: زمان بازی دربی تغییر نکرده و در ساعت 15 و 30 دقیقه برگزار خواهد شد.

 

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه تاریخ برگزاری مسابقه استقلال و فولاد خوزستان چه زمانی خواهد بود، اظهار داشت:‌ زمان دقیق برگزاری این دیدار هنوز مشخص نیست. منتظر هستیم تا زمان اردوهای تیم ملی مشخص شود و پس از آن در این مورد تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: