کد خبر: ۸۴۱۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴
تعداد بازدید: ۱۵۸
بورل:
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بر ضرورت حفظ برجام تاکید کرد.

نمی‌خواهیم به وسیله فعال کردن مکانیزم حل اختلاف، تنش‌ها را بیشتر کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، جوسب بوررل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مورد سفر به ایران گفت: ما نمی‌خواهیم به وسیله فعال کردن مکانیزم حل اختلاف تنش‌ها را بیشتر کنیم و به برجام پایان دهیم بلکه می‌خواهیم برجام را حفظ کنیم. این اقدام به معنی ارجاع ایران به شورای امنیت نیست. بلکه گامی است که مذاکرات ایران و اروپا ادامه یابد. من می‌دانم سه کشور اروپایی خواهان تمدید مهلت تعیین شده در مکانیزم حل اختلاف هستند.

به نقل از رویترز، وی هم چنین در مورد توسعه برجام گفت: من وظیفه مدیریت توافق فعلی را دارم. برخی می‌خواهند این توافق را گسترش دهند اما این کار وظیفه من نیست. من مسئول همین توافقی هستم که تایید شده است. هدف فعلی باید حفظ این توافق باشد و همه طرف‌ها باید برای آن تلاش کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: