کد خبر: ۸۴۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
تعداد بازدید: ۳۳۹
روابط عمومی وامور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران با همکاری کانون های هواداری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، برنامه های فرهنگی متنوعی از جمله تقدیر از شهید ابراهیم هادی، اجرای موسیقی زنده در دربی 91 در نظر گرفته است.

از طرح موزاییکی شهید حاج قاسم سلیمانی تا خوانندگی هوروش بند در دربی 91به گزارش خبرداغ به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، با توجه به ایام الله دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و در راستای اقدام های فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی و پربار کردن اوقات فراغت تماشاگران، سازمان لیگ فوتبال ایران با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران از گروه هوروش بند دعوت نموده که ساعاتی پیش از شروع مسابقه در ورزشگاه آزادی به اجرای موسیقی زنده بپردازند تا اوقات فراغت مفرح و خاطره انگیزی را برای تماشاگران که صاحبان اصلی فوتبال هستند به وجود آورند.


کانون های هواداران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نیز طرح های موزاییکی از شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابراهیم هادی و همدردی با خانواده های داغدار شهدای سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی را روی سکوها به نمایش می گذارند.


دربی ۹۱ با نام شهید ابراهیم هادی نام گذاری شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: