کد خبر: ۸۴۱۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
تعداد بازدید: ۴۸۷
مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال به انتشار دریافتی بازیکنان پرسپولیس واکنش نشان داد.

واکنش استقلال به انتشار دریافتی بازیکنان پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ، شب گذشته پس از صحبت‌های انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر مبنی بر طلبکار بودن سرخ‌ها از این باشگاه، یکی از رسانه‌های کشور ریز دریافتی بازیکنان پرسپولیس را منتشر کرد.

 

محمد نوری‌ فر، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال پس از این موضوع نسبت به دریافتی پرسپولیسی‌ها واکنش نشان داد.

 

نوری‌فر، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال: «هفته پیش استقلال در نبردی نابرابر (با دسیسه خارجی و بدون حمایت ملموس داخلی) با سخت‌ترین شرایط از ایران خارج شد و خیلی‌ها منتظر حذف در همان بازی اول بودند، اما پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا، با بهترین نتایج به کشور برگشت.

 

همان روز‌های حساس که همه می‌گفتند شأن و عزت ایران در میان است، متاسفانه افرادی از اردوگاه رسانه‌ای رقیب مشغول سمپاشی بودند، اما حالا خودشان با دست خودشان قرارداد‌های تیمشان را منتشر کرده‌اند که دقیقاً شبیه تیم‌های ثروتمند اروپایی است! تسویه صد در صد صورت گرفته. حتی آپشن‌ها هم پرداخت شده!

 

شرایطی ایده‌آل که حداقل آبی‌ها و دوازده تیم دیگر در لیگ برتر ایران از آن برخوردار نیستند و متاسفانه استقلال حتی خواب این حمایت‌های رویایی را هم نمی‌بیند.

 

شرح و تفسیر نمی‌خواهد و مردم خودشان می‌بینند و قضاوت می‌کنند.»

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
تاج کبیر
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
0
ای ننگ بر این بی عدالتی.بعدا هم طرفدارهای پیروزی میگن ما حمایت نمیشیم و مظلوم واقع شدیم.اون هم از مربی انتر خارجیشون که با فساد اخلاقی از ایران فرار کرد
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: