کد خبر: ۸۴۱۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
تعداد بازدید: ۱۷۶
ذوالقدر :
یک نماینده مجلس گفت: رسانه‌ها از دوقطبی‌سازی فضای کشور هنگام انتخابات بپرهیزند و شرایط را به گونه‌ای مهیا کنند تا نامزدها از جریان‌های مختلف بتوانند خودشان را معرفی کنند.

رسانه‌ها و صاحبان تریبون از دوقطبی‌سازی فضای انتخابات پرهیز کنند/ کاری کنیم که دشمنان هم بدانند مردم پشتوانه این نظام هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،فاطمه ذوالقدر  درباره این‌که باتوجه به شرایط کشور و اتفاقی که رخ داده است چقدر ضرورت دارد رسانه‌ها به خصوص صداوسیما مانع از دوقطبی شدن شوند و همدلی و وحدت را میان مردم به وجود بیاورند، گفت: در گذشته نیز این مباحث مطرح و به آن پرداخت شده است و چندین بار هم در تذکراتی گفتیم رسانه‌ها باید فضا را به سمت وحدت و همدلی ببرند.

این عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کشور در شرایطی قرار دارد که باید صحبت‌ها به سمت دلگرمی، ایجاد امید، وحدت و همبستگی برود؛ به گونه‌ای نباشد که فضای دوقطبی ایجاد شود که موجب تحیر و سرگردانی مردم گردد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها، صاحبان تریبون، روزنامه‌ها و مطبوعات باید فضا را به گونه‌ای آماده کنند که علاوه بر این‌که نامزدها خود و برنامه‌هایشان را معرفی کنند مردم هم صدای همه گروه‌های مختلف شرکت کننده در انتخابات را بشنوند و این حالت انحصار از بین برود.

وی ادامه داد: رسانه‌ها باید در بحث انتخابات به گونه‌ای قدم بردارند و فضایی ایجاد کنند که دوقطبی کمتر شکل گیرد و وحدت ایجاد شود تا حضور و مشارکت حداکثری صورت گیرد.

ذوالقدر گفت: حضور مردم بسیار مهم است، حضرت امام خمینی(ره) فرمودند میزان رأی ملت است و همچنین تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری گفت: این امر از هر نظر برای حفظ امنیت ملی در عرصه داخلی و بین‌المللی مهم است.

وی یادآور شد: کمتر از بیست روز به برگزاری انتخابات مانده است انشاالله فضا به گونه‌ای آماده شود که مشارکت حداکثری مردم را شاهد باشیم تا دشمنان جمهوری اسلامی ایران بدانند مردم پشتوانه این نظام هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: