کد خبر: ۸۴۱۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
تعداد بازدید: ۲۲۳
محمود صادقی، نماینده رد صلاحیت شده تهران در مجلس در نامه‌ای، از رئیس قوه قضائیه خواست به موضوع واسطه‌گری در احراز صلاحیت‌ نامزدهای انتخابات ورود کند.

نامه صادقی به رئیسی درباره دلالان صلاحیتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا، محمود صادقی، نماینده رد صلاحیت شده تهران در مجلس در نامه‌ای، از رئیس قوه قضائیه خواست به موضوع واسطه‌گری در احراز صلاحیت‌ نامزدهای انتخابات ورود کند.

در بخشی از نامه صادقی آمده:

پیرو دریافت گزارش‌های عدیده درباره فعالیت عناصر سودجوی مدعی ارتباط با شبکه نظارت بر انتخابات و با توجه به سوابق موضوع جهت شناسایی و برخورد با این عناصر هماهنگی‌های لازم با حفاظت اطلاعات شورای نگهبان به عمل آمد و ظرف دو هفته اخیر با اجرای عملیات ویژه تعدادی از دلالان بیرونی و عوامل درونی که با پیشنهاد مبالغ کلان و بعضاً چند میلیارد تومانی به بعضی از کاندیداها ادعای تأیید صلاحیت آنها را داشتند، مورد شناسایی قرار گرفتند و حسب اطلاع، بعضی از آنها بازداشت شدند. صادقی پیش از این در توئیت‌هایی از پیشنهادهای میلیاردی برای واسطه‌گری در تأیید صلاحیت‌ها خبر داده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: