کد خبر: ۸۴۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
تعداد بازدید: ۱۶۰
ستاره برزیلی پاری سن ژرمن دیدار برابر نانت را در هفته بیست و سوم لیگ فرانسه از دست داد.

نیمار از فهرست پاری‌سن‌ژرمن خارج شدبه گزارش خبرداغ به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ فرانسه به مصاف نانت خواهد رفت. توماس توخل فهرست بازیکنان تیمش را برای این دیدار اعلام کرد که در بین آنها نام نیمار به چشم نمی‌خورد.

نیمار در دیدار قبلی برابر مون پلیه آسیب دیدگی جزیی داشت و به همین خاطر هم توخل ریسک نکرد و او را در فهرست قرار نداده است.

این ستاره برزیلی تنها بازیکن مصدوم پاری سن ژرمن نیست. این تیم فهرست طولانی از بازیکنان مصدوم دارد تا جایی که مارکینوش، آندره هررا، عبدو دیالو، تیاگو سیلوا، خوان برنارت و داگبا هم به خطر آسیب دیدگی نمی‌تواند در هفته بیست و سوم به میدان بروند.

پاری سن ژرمن با 55 امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد و با نزدیک ترین تعقیب کننده خود 12 امتیاز اختلاف دارد و این نشان می‌دهد که بازهم به راحتی جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: