کد خبر: ۸۴۱۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
تعداد بازدید: ۱۶۰
محمدحسن انصاری‌فرد اخبار مربوط به پرداختی 100 درصدی این باشگاه به بازیکنان در فصل گذشته را تکذیب و از انتشار این اخبار در آستانه دربی انتقاد کرد.

واکنش انصاری‌فرد به حواشی مالی پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: محمدحسن انصاری‌فرد در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر به حواشی مربوط به پرداختی بازیکنان پرسپولیس و مسائل پیش آمده درباره وضعیت مالی این باشگاه واکنش نشان داد.

او ابتدا اخبار مربوط به دریافتی کامل بازیکنان پرسپولیس از فصل قبل را تکذیب کرد و با انتقاد از آن مدعی شد بازیکنان حدود 10 تا 30 درصد از قرارداد فصل گذشته خود را طلبکار هستند و اسناد آن موجود است. او در ادامه اعلام کرد بازیکنان تا به امروز 35 درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده و تا زمان دربی این پرداختی به 50 درصد خواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: