کد خبر: ۸۴۱۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳
تعداد بازدید: ۲۳۶
باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را درباره اشکال در سامانه بلیط فروشی دیدار دربی را ارائه کرد.

توضیحات باشگاه پرسپولیس در مورد اشکال در بلیت فروشی دربیبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه پرسپولیس،معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: از صبح امروز تاکنون بالغ بر سی بار با مدیران و مسئولان بخش‌های مختلف شرکت بلیط‌ فروشی در ارتباط بوده‌ایم تا مشکل ایجاد شده در سامانه بلیط فروشی دربی مرتفع شود.

 

وی افزود: به ما گفته شده مشکل این سایت در عرضه بلیط به‌خاطر بروز مشکل در درگاه پرداخت یکی از بانکها است. متاسفانه این مشکل یا هر مشکل دیگری اعم از استقبال قابل توجه هواداران که وجود دارد از سوی سایت بلیط فروشی مرتفع نشده است و مدیران ارشد شرکت توسعه و تجهیز نیز قول مرتفع شدن آن را داده‌اند.

 

یلوه خاطرنشان کرد: ما خودمان هم از این وضعیت ایجاد شده برای تماشاگرانی که قصد خرید بلیط دربی را دارند ناراحت هستیم و امیدواریم این مشکل هر چه زودتر مرتفع شود. باشگاه پرسپولیس به سهم خود از هواداران عزیز پوزش می طلبد و امیدواریم هر چه سریعتر این معضل حل شود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: