کد خبر: ۸۴۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
تعداد بازدید: ۲۳۸
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، بسته معیشتی ۹۲ هزار خانوار کمیته امداد که محاسبه نشده بود، پیگیری، محاسبه و پرداخت شد و در حال حاضر به مورد مشابهی دست نیافته‌ایم.

تاکنون از طریق دوربین‌های حرارتی مورد خاصی از ورود ویروس کرونا مشاهده نکرده‌ایمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت الاسلام درویشیان در حاشیه مراسم افتتاح مجتمع ویژه جرایم اقتصادی، در مورد نصب دوربین حرارتی در برخی مبادی ورودی کشور جهت جلوگیری از ورود ویروس کرونا با پیگیری سازمان بازرسی گفت: تاکنون مورد خاصی مشاهده نکرده‌ایم.

وی در خصوص اقدامات سازمان بازرسی در زمینه بررسی وضعیت آلودگی هوا، خاطرنشان کرد: در رابطه با مواردی که قبلا گزارش کردیم پیشنهادهای مشخصی را ارائه کردیم و در حال پیگیری این پیشنهادات برای اجرا هستیم.

وی افزود: همچنین جلسات متعددی با دستگاه‌های متولی برگزار شده و بعضی از پیشنهادها اجرا شده یا در حال اجرا است. برخی از پیشنهادات مثل اصلاح ناوگان حمل و نقل نیز زمانبر است و نیاز به اعتبارات خیلی زیادی دارد؛ اما به طور مستمر در حال پیگیری هستیم و اگر کوتاهی تشخیص داده شود حتما برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص اقدامات انجام شده در مورد حوادث سیل در کشور گفت: گزارش سیل نهایی شده و تعدادی در زمینه تخلفات اداری به مراجع قضایی معرفی شده‌اند و پیشنهادات اصلاحی و اجرایی داشته است که پیگیر اجرای آن پیشنهادات هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین درویشیان در خصوص اقدامات سازمان بازرسی در مورد بسته معیشتی، نیز تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، بسته معیشتی ۹۲ هزار خانوار کمیته امداد که محاسبه نشده بود، پیگیری، محاسبه و پرداخت شد و در حال حاضر به مورد مشابهی دست نیافته‌ایم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: