کد خبر: ۸۴۱۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹
تعداد بازدید: ۵۷۹
استقلال تهران در بازی‌های اخیر خود چه در لیگ برتر و چه در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب کرده که بخش عمده آن را مرهون آمادگی و کارآمدی شیخ‌دیاباته است.

ستاره مصدوم استقلال در آستانه دربی متهم شدبه گزارش خبرداغ به نقل از فرهیختگان: استقلال تهران در بازی‌های اخیر خود چه در لیگ برتر و چه در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب کرده که بخش عمده آن را مرهون آمادگی و کارآمدی شیخ دیاباته است. مهاجم مالیایی در لیگ برتر هشت بار برای آبی‌ها گلزنی کرده و در دو مسابقه پلی‌آف لیگ قهرمانان نیز سه بار موفق به گلزنی شده تا خود را به‌عنوان مدعی آقای گلی چه در ایران و چه در آسیا مطرح کند.

آبی‌ها روز جمعه در هفته هجدهم برابر نفت مسجدسلیمان به برتری رسیدند تا با روحیه مضاعف خود را آماده حضور در دربی کنند، اما یک اتفاق باعث شد کام‌شان تلخ شود. دیابته که دربی رفت را به خاطر مصدومیت از دست داده بود، در این بازی هم مصدوم شد و خیلی زود از بازی بیرون رفت تا استقلالی‌ها دوباره نگران غیبت او شوند.

در حالی که شواهد نشان می‌داد برای روشن شدن وضعیت این بازیکن نیاز به عکس‌ ام‌آر‌ای است فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از بازی اعلام کرد که مصدومیت این مهاجم آفریقایی جدی نیست و به دربی خواهد رسید و این خبر به‌سرعت در رسانه‌ها و فضای مجازی بازتاب پیدا کرد، آنقدر که اظهارات ستوده پزشک تیم درباره اینکه فعلا نمی‌توان در این خصوص اعلام نظر کرد، چندان دیده نشد.

در نهایت دیروز باشگاه استقلال با استناد به صحبت‌های پزشک تیم در این باره اعلام کرده وضعیت مصدومیت دیاباته خوب نیست و جواب ام‌آرآی این بازیکن نشان داده است فرهاد مجیدی نمی‌تواند از او در دربی پایتخت استفاده کند.نکته جالب اینکه شایعاتی مبنی‌بر اینکه دیاباته خودش را به مصدومیت زده تا در دربی بازی نکند به‌سرعت پخش شد، آن هم در حالی که پزشکان باشگاه مصدومیت او از ناحیه عضله چهارسر ران را تایید کرده‌اند.

در این بین باید گفت سرمربی جوان آبی‌ها تصمیمات منطقی و مناسبی در قبال ستاره تیمش نگرفت؛ اول اینکه خیلی‌ها بر این باور بودند این مهاجم به خاطر سوابق مصدومیتش بهتر بود، مانند برخی ستاره‌های تیم، نیمکت‌نشین می‌شد تا برای دربی استراحت کند، اما مجیدی در حالی که دو بازیکن تاثیرگذار در گل‌های دیاباته یعنی قائدی و غفوری را نیمکت‌نشین کرده و به ریگی هم بازی نداده بود، تصمیم گرفت مهاجم مالیایی را در ترکیب اصلی قرار بدهد و این ریسک، به‌ضرر آبی‌ها تمام شد.

اشتباه دیگر مجیدی که در مطرح شدن شایعات بعدی تاثیرگذار بود اعلام خبر قطعی در نشست خبری مبنی‌بر رسیدن دیاباته به دربی بود، آن هم در حالی که حتما به‌عنوان یک بازیکن درگیر مصدومیت‌های اینچنینی شده و می‌دانست برای اظهارنظر زمان و بررسی‌های پزشکی بیشتری لازم است!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: