کد خبر: ۸۴۱۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
تعداد بازدید: ۲۸۶
مسابقات بین المللی تور تنیس جهانی زیر ۱۸ سال، با معرفی نفرات برتر بخش پسران و دختران و تیمی دو نفره در جزیره کیش به پایان رسید.

معرفی قهرمانان مسابقات تور تنیس جهانی زیر ۱۸ سال در کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این مسابقات که از شنبه ۵ بهمن با حضور۳۲ تنیسور در بخش پسران از کشورهای ایران، فرانسه،سوریه، ترکیه، آلمان، لبنان و اکراین و ۲۵ تنیسور در بخش دختران از ایران، ترکیه و مالی آغاز شده بود، عصر شنبه 12 بهمن به کار خود پایان داد.

در این  مسابقات ورزشکاران در دو بخش انفرادی و دو نفره با هم رقابت کردند که در بخش انفرادی دختران، مشکات الزهرا صفی قهرمان شد، مهتا خانلو در جایگاه دوم ایستاد و ماندگار فرزامی و کومبا نیانگادو از کشور مالی، مقام سوم مشترک را بدست آوردند.

در بخش دو نفره، تیم مشکات الزهرا صفی و مهتا خانلو مقام اول را بدست آوردند، تیم درسا چراغی - ماندگار فرزانی دوم شدند و تیم سوده اینجه از ترکیه و رومینا زینالی مقام سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی پسران، دنیز زامارایف از او کراین قهرمان رقابتها شد و بر سکوی نخست ایستاد، آرتیوم دوروفیو از فرانسه مقام دوم را کسب کرد و یونس طلاور و آرین اسمعیل پور فلاح مقام سوم مشترک را بدست آوردند.

در بخش دو نفره پسران، تیم آرتین اسمعیل پور فلاح - محمد اینان حسینی مقام اول را بدست آوردند، تیم سامیار الیاسی - آریو جوادی دوم شدند و تیم معین معظم - سیاوش شیردل حسن بارودی از سوریه - آرتیوم دوروفیو از فرانسه مقام سوم مشترک را کسب کردند.

سرداوری این دوره از رقابتها برعهده حسن لاچینانی داور نشان سفید کشورمان بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: