کد خبر: ۸۴۱۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
تعداد بازدید: ۱۴۶
قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در نشست خبری در خصوص معامله شوم قرن گفت که هدف از این طرح آمریکایی- صهیونیستی فروش عزت مردم فلسطین بود.

ستون فقرات طرح شوم معامله قرن، فروش عزت مردم فلسطین بودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، «حمید انصاری» قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در نشست خبری در خصوص معامله شوم قرن گفت که پدیده انقلاب اسلامی یکی از مسائلی است که شناخت آن نیازمند تبیین حقایق و آسیب شناسی آن است.

وی ادامه داد: از جمله مسائل مهم اندیشه‌های امام از ابتدا تا انتها، موضوع آرمان قدس و آزادی آن با انقلاب اسلامی ایران است. از نخستین روز سال ۴۲ در تمام فتواها و سخنان ایشان، مسأله فلسطین را می‌بینیم. فارغ از هر گونه اختلاف می‌بینیم که امام بارها بر مسأله فلسطین تکیه کردند و آن را شاه‌بیت کار خود می‌دانستند.

انصاری افزود: در داخل ایران و در زمان پهلوی هم بار‌ها رد پای اسرائیل را دیده بودیم که نخستین بار آموزش ساواک بود. امام هم تمام این ارتباط‌ها را افشاء کرده بود و برای نسل‌های مختلف کشورمان این موضوع کاملاً روشن است. در این فضا ما شاهد رونمایی از یک طرح به نام معامله قرن توسط ترامپ و نتانیاهو هستیم که ستون فقرات آن، فروش عزت مردم فلسطین بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: