کد خبر: ۸۴۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲
تعداد بازدید: ۲۳۴
محمدحسین کنعانی‌ زادگان مدافع تیم فوتبال پرسپولیس از هواداران نفت آبادان عذرخواهی کرد.

عذرخواهی مدافع پرسپولیس از هواداران نفت آبادانبه گزارش خبرداغ ، محمد حسین کنعانی‌زاده پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل نفت اظهار داشت: بازی خوبی بود. مهم 3 امتیاز بود که گرفتیم.

 

وی در مورد اعتراض هواداران نفت به وی عنوان کرد: در بازی قبلی مقابل وقتی گل زدم، خوشحالی کردم و به همین دلیل از هواداران نفت عذرخواهی می‌کنم.

 

مدافع پرسپولیس در مورد دربی روز پنجشنبه عنوان کرد: در این مدت باقیمانده کارهای تاکتیکی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام می‌دهیم و با تمرکز بالایی بازی خواهیم کرد.

 

کنعانی‌زادگان در مورد نیمکت‌نشینی‌اش گفت: فرقی نمی‌کند بازی کنم یا نه. زمان کالدرون هم بازی می‌کردم و حالا هم با حضور گل‌محمدی زوج فعلی بهتر کار می‌کند، خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر.

جام نیوز

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: