کد خبر: ۸۴۱۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
تعداد بازدید: ۱۶۸
گفته می‌شود نماینده مردم تهران به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده است.

احضار پروانه سلحشوری به دادسرا/ تکذیب خبر بازداشت نماینده تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران صبح امروز در پی احضارش به دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه کرده که برخی از رسانه‌های وابسته به جناح اصولگرا خبر از بازداشت وی داده‌اند.

اتهاماتی که گفته می‌شود سلحشوری برای آن‌ها به دادسرا احضار شده است فعالیت تبلیغی علیه نظام و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی است.

عبدالکریم حسین‌زاده در گفت‌وگو با این خبرنگار، درباره صحت بازداشت نماینده تهران گفت: حدود دوهفته پیش برای خانم سلحشوری احضاریه‌ای آمده بود، درحال حاضر پیگیری هستیم تا ببینیم خبر بازداشت این نماینده صحت دارد یا خیر.

در همین خصوص یک منبع آگاه در قوه قضائیه به ایلنا گفت: برخلاف ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر بازداشت پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی این موضوع صحت ندارد.

وی افزود: صبح امروز، پروانه سلحشوری نماینده مجلس شورای اسلامی برای پیگیری برخی پرونده‌های خود به دادسرا مراجعه می‌کند و پس از انجام امور قضایی خود محل دادسرا را ترک می‌کند لذا موضوع مطرح شده در برخی رسانه‌ها، از اساس کذب است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: