کد خبر: ۸۴۱۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
تعداد بازدید: ۲۵۰
سخنگوی ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: امروز ما به یک مجلس انقلابی و مجاهد با روحیه شهید سلیمانی و معتقد به مکتب شهید سلیمانی نیاز داریم

به دشمن امید ندهیم/ در نظام گذشته توان تولید یک نارنجک را هم نداشتیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، مراسم بزرگداشت چهل و یکمین سالروز بازگشت امام خمینی به کشور در حرم امام راحل برگزار شد.

سردار سرتیپ شکارچی، معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی و سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم با اشاره به نخستین سخنرانی امام خمینی(ره) پس از بازگشت به ایران در این مکان، گفت: امام خمینی(ره) که در مکتب اسلام ناب محمدی(ص) تربیت شده بودند، از همین مکان مولفه‌های اسلام ناب را به جهانیان اعلام کرده و ویژگی‌های حکومت الهی را در مقابل ویژگی‌های شیطانی به صف کردند، هم‌چنین ویژگی‌های طاغوتی را جمع کردند و برای همیشه به زباله‌دان تاریخ فرستادند.

وی ادامه داد: امام به عنوان یک شخصیت الهی و تربیت یافته مکتب عاشورا، علوی و فاطمی روح امید را در دوازده بهمن در مستضعفان و محرومان جهان و ناامیدی را در مستکبران عالم دمیدند.

سخنگوی ارشد ستادکل نیرو‌های مسلح در ادامه به توطئه‌های دشمنان در چهل سال گذشته اشاره و تصریح کرد: دنیای استکبار بعد از  تشکیل نظام جمهوری اسلامی ده‌ها و صدها توطئه را برای براندازی این حکومت نوپا طرح‌ریزی کرد اما این حکومت هر روز شکوهمندتر از قبل در مقابل آنان عرض اندام کرد و رسیدیم به اینجا که امروز طلیعه فجر انقلاب در چهل و یکمین سالگرد را گرامی می‌داریم.

وی افزود: بعد از ارتحال امام خمینی، فرمان هدایت و راهبری این نظام در دست مقام معظم رهبری قرار گرفت و ایشان همچون امام به عنوان ناخدای این کشتی، آن را به پیش بردند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیرو‌های مسلح در ادامه خاطرنشان کرد: توطئه‌های دشمن شدیدتر و یکی پس از دیگری اجرا می‌شود تا به خیال باطل خود بتوانند به این نظام آسیب برسانند اما باید بدانند که هرچقدر فشار بیشتری بر این مردم تحمیل شود، سیلی‌های محکم‌تری از مردم و نظام دریافت خواهند کرد و ما در این راه تا آخر ایستاده‌ایم، راهی که پایان آن فروپاشی شما و به اهتزاز در آمدن پرچم اسلام بر کاخ‌های کفر و ظلم این عالم خواهد بود.

سخنگوی ستادکل نیروهای مسلح در ادامه ابراز داشت: در دهه پنجم انقلاب اسلامی و توأم با بیانیه گام دوم، دیگر نگاه ما تدافعی نخواهد بود.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستادکل نیرو‌های مسلح در بخش پایانی سخنان خود، اظهار داشت: از مسئولان محترم نظام انتظار داریم به ملت بپویدند و با ملت باشند، امروز دشمن در مسیر تزلزل قرار گرفته و هرچقدر دست و پا بزند بیشتر فرو خواهد رفت، از همین رو به مسئولان این توصیه را داریم که با مردم باشید.

وی ادامه داد: به آرمان‌های امام و مصادیق و مولفه‌های ارزشمندی که امام برای ما به ارث گذاشتند پایبند باشید، به شورای نگهبان و به علما حمله نکنیم، جایگاه ولی فقیه را تضعیف نکنیم و به دشمن امید ندهیم.

سخنگوی ستادکل نیرو‌های مسلح در ادامه با یادآوری دستاوردهای نظام اسلامی در حوزه‌های دفاعی، ابراز داشت: امروز تمام نیازهای دفاعی کشور را خودمان تولید می‌کنیم، با تکیه بر خون شهدا و دانش جوانان نخبه و دانشمندمان کشور را به ارتقاء رساندند در حالی‌که در نظام گذشته حتی توان تولید یک نارنجک را نداشتیم.

وی ادامه داد: دستاوردهای شهدا و جوانان‌مان را زیر سوال نبریم، از نتیجه‌ تلاش همین جوانان و شهدا امروز برای دفاع نیازی به حضور خارجی‌ها نداریم در نتیجه باید باید به این ملت و جوانان غیور و مجاهد اعتماد کرد، برای حل مشکلات اقتصادی هم باید نگاه را از خارج از کشور به داخل کشور آورد.

سرتیپ شکارچی در پایان سخنان خود گفت: حل مشکلات اقتصادی وظیفه دولتمردان و مجلس است و امروز ما به یک مجلس انقلابی و مجاهد با روحیه شهید سلیمانی و معتقد به مکتب شهید سلیمانی نیاز داریم و باید هوشیار باشیم تا از این امانتی که امام به دست ما دادند و رهبری معظم خوب امانتداری کردند، حفاظت و پاسداری کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: