کد خبر: ۸۴۱۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱
تعداد بازدید: ۱۴۶
سرمربی سپاهان در مورد شایعات اخیر و پیوستنش به تیم ملی صحبت کرد.

قلعه نویی: گزینه اول و دوم و سومم سپاهان است/ به فدراسیون گفتم با باشگاه صحبت کندبه گزارش خبرداغ ، امیر قلعه‌ نویی سرمربی سپاهان در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: به تیم استقلال و شهرخودرو خسته نباشید می‌گویم که با وجود مشکلاتی که ببود، با شایستگی توانستند به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند. معتقد هستم که این 4 نماینده می‌توانند حرف‌های خوبی برای گفتن داشته باشند و نشان دادند که مردم ایران انسان‌های سخت کوشی هستند.

 

او ادامه داد:‌ در بازی قبلی که حدود 500 پاس رد و بدل شد و مالکیت بازی دست ما بود، تیم حریف نتوانست یک موقعیت روی دروازه ما ایجاد کند و ما از دقیقه 2 تا 94 موقعیت داشتیم و افسوس خوردیم که چرا نتوانستیم پیروز میدان باشیم و به نظر من فوتبال ما را به خاطر بی‌دقتی‌های خودمان تنبیه کرد. بازی پیش روی ما هم از سختی‌های خودش برخوردار است.نکونام از روی دست کی‌روش کپی برداشته است و یک فوتبال بسته با ضد حمله ارائه می‌دهد که یک کپی از سیستم کی‌روش است. ما چند مصدوم داریم و در بازی قبل با یک دفاع وسط بازی کردیم و تیم ما نتوانست با ترکیب کامل وارد میدان شود. فولاد تیم بسیار خوبی است و مربی و بازیکنان خوبی دارد. شاید یکی از مشکلات تیم حریف، وجود بعضی بازیکنانی است که از شرایط مسابقه دور هستند.

 

قلعه‌نویی افزود: ما باید دنبال این باشیم که زیبایی‌هایی فوتبال لذت ببریم و به سمتی برویم که قشنگی‌های فوتبال را نبینیم. امیدوارم نگرش فوتبال ما به سمتی برود که بتوانیم زیبایی‌های فوتبال را ببینیم. شرایط زمین تیم ما هم خوب است و وضعیت برای مسابقه آماده است.

 

سرمربی سپاهان درباره اخبار منتشر شده درباره سرمربی‌گری تیم ملی گفت: من هر کجا که بودم با همه وجودم کار کردم. من یک روز به استقلال اهواز رفتم و در نیم‌فصل استقلال تهران با من تماس گرفت و آقای علی شفیع‌زاده و آقای رمضانی هم شاهدان زنده این مساله هستند. من استقلال اهواز را نبسته بودم و در خطر سقوط بود و من به استقلال تهران گفتم که اخلاقی نیست که من تیم را در میانه راه کنار بگذارم. یک روزی من در ذوب‌آهن داشتم تمرین می‌کردم فردی به نام میلاد به سراغ من آمد و درباره مشکلات سپاهان صحبت کرد و من در جواب گفتم که اینجا محل تمرین ذوب‌آهن است و من در جایی دیگر با شما صحبت می‌کنم. بودجه تیم فوتبال سپاهان در حال حاضر نسبت به چهار تیم کمتر است و نسبت به ۳ تیم ۵۰ درصد بودجه ما را تشکیل می‌دهد.

 

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: ما در آن سال توانستیم با ذوب‌آهن یک جایگاه خوب در لیگ برتر به دست آوریم و دوم شویم و به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم رفتیم. روزی که آقای میلاد پیش من آمد و من یک تیم چهاردهم جدول را رها می‌کردم و به یک تیم دوم جدول می‌رفتم، مقداری کم لطفی بود اما الان یک تیم دوم جدول را رها می‌کنم چون شما می‌دانید که همه مربی‌ها دوست دارند در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند. سپاهان به لحاظ بودجه‌ای از چهار تیم لیگ برتر است اما در سال اول ما راه خود را پیدا کردیم. امسال هم به نسبت بودجه خود خیلی جلو تر هستیم. یعنی مسیری که باید 5 ساله طی می‌کردیم، در دو سال موفق شدیم پشت سر بگذاریم. خلاصه این را بگویم که فصل که تمام شد و خوشبختانه با اقتدار ذوب‌آهن تیم دوم شد و جایگاه خوبی به دست آوردیم و راهی آسیا شدیم و یک بازی را هم بردیم، میلاد آمد و با من صحبت کرد. گفتم اگر تیم چهاردهم دست من بود، آن تیم را رها می‌کردم و تیم دوم جدول را می‌گرفتم، کم لطفی بود، اما تیم دوم (ذوب‌آهن) را رها کردم و به تیم چهاردهم (سپاهان) آمدم. تمام مربیان دوست دارند در آسیا باشند، اما به خاطر سپاهان از آن گذشتم. همان‌طور که گفتم سپاهان از نظر بودجه‌ای نصف چهار تیم است، اما از همان سال اول راه‌مان را پیدا کردیم. امسال هم نسبت به بودجه‌مان خیلی جلوتریم.

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره بحث حضورش در تیم ملی گفت: برای تیم ملی یک بار با من صحبت شد و جلسه‌ای داشتیم. این افتخار مجموعه و هواداران سپاهان است که تیمی که تا یک سال و نیم گذشته شرایط خوبی نداشته، اکنون مربی‌اش گزینه تیم ملی است. البته این را گفته‌ام که گزینه اول، دوم و سوم من سپاهان است. با این حال بالاخره بحث تیم ملی مطرح شده و چون بحث ملی است، گفتم که در این خصوص با مدیران باشگاه سپاهان و مدیران کارخانه صحبت کنند. البته آنها ابتدا می‌خواستند نظر من را بدانند و نگذاشتند مسئله باز شود و پس از آن با باشگاه صحبت کردند. سپاهان هم باید به خودش ببالد که سرمربی تیمش گزینه سرمربیگری تیم ملی است. گاهی وقتی به تهران هم که می‌رفتم، تمام فکر و ذکرم سپاهان بود. برای تقویت سپاهان پیش استاندار هم رفته‌ام. در تمام این سال‌ها پیش کسی نرفته بودم، اما پیش آقای رضایی، استاندار اصفهان رفتم و برای جذب یک بازیکن و آن هم به خاطر شرایط سپاهان خواهش کردم. استاندار هم مرد بسیار بزرگی است که هم به فکر مجموعه ورزش اصفهان است و با آن شرایط دنبال کار سپاهان هم بود. دنبال این بودم که تیم خودم را تقویت کنم و سه بازیکن خوب در نیم فصل گرفتیم که دو بازیکن جایگزین بودند. بسیار خوشحالم که تیم را درست کردیم که تا 2 الی 3 سال آینده از نظر شرایط سنی و فنی می‌تواند نماینده خوبی برای اصفهان باشد.

جام نیوز

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: