کد خبر: ۸۴۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶
تعداد بازدید: ۱۷۰
منابع آگاه خبر دادند:
منابع آگاه اعلام کردند که آمریکا بناست به شرکت‌های چینی، روس و اروپایی اجازه دهد که به همکاری خود با سایت‌های اتمی ایران ادامه دهند.

تمدید معافیت تحریمی شرکت‌های خارجی برای همکاری با برنامه هسته‌ای ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، منابع آگاه امروز -‌پنج‌شنبه- اعلام کردند که آمریکا بناست به شرکت‌های چینی، روس و اروپایی اجازه دهد که به همکاری خود با سایت‌های اتمی ایران ادامه دهند، اما همچنان بنا دارد تحریم‌هایی را علیه سازمان انرژی اتمی ایران و مقام‌های عالی‌رتبه آن اعمال کند.

این منابع که نخواستند نام‌شان آشکار شود اعلام کردند که دولت «دونالد ترامپ» بنا دارد معافیت‌هایی تحریمی برای همکاری با سازمان انرژی اتمی ایران قائل شود.

به نقل از خبرگزاری رویترز،این تمدید معافیتی که ۶۰ روزه خواهد بود به این شرکت‌ها اجازه خواهد داد تا در در زمینه راکتور تحقیقاتی آب سنگین اراک، نیروگاه بوشهر و راکتور تحقیقاتی تهران با ایران همکاری داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: