کد خبر: ۸۴۱۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷
تعداد بازدید: ۲۴۹
گوشیP30 هواوی طی سال گذشته با قیمت پایه 1000 یورو وارد بازار شد ،گوشی وانیلا P30 نیز با 800 یورو وارد بازار شد، اکنون پیش بینی می شود قیمت های امسال پایین تر باشد.

گوشیP30  هواوی طی سال گذشته با قیمت پایه 1000 یورو وارد بازار شد ،گوشی وانیلا P30 نیز با 800 یورو وارد بازار شد، اکنون پیش بینی می شود قیمت های امسال پایین تر باشد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، انتظار می رود  که هواوی P40 از 600 یورو شروع شود و قیمت پایه P40 پرو را 800 یورو قرار می دهد. امسال یک مدل سوم با نام هواوی P40 Pro Premium وجود دارد که در زمان عرضه باید 1000 یورو باشد.

تلفن های «P40» ارزان تر از «P30» خواهد بود

Premium وعده بزرگنمایی نوری 10 برابر ، پرو 5x و مدل وانیلا 3x را دارد. با استفاده از سنسورهای جدید ، انتظار می رود هواوی دوربین اصلی را تا 52 مگاپیکسل با فیلتر Quad Bayer ارتقا دهد.

توجه داشته باشید که طبق گزارش ها ، گوگل حداکثر 40 دلار برای هر مجوز GMS برای دستگاه های فروخته شده در اروپا شارژ می کند.بنابراین انتظار می رود قیمت های سری گلکسی اس 20 بدون 5G افزایش پیدا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: