کد خبر: ۸۴۱۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵
تعداد بازدید: ۴۶۶
مدیرعامل باشگاه سپاهان در تمرینات امروز این تیم حاضر شد.

حضور مدیرعامل سپاهان در جمع بازیکنان و تاکید بر ادامه همکاری با قلعه‌نوییبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، تمرینات تیم فوتبال سپاهان برای بازی هفته هجدهم مقابل فولاد خوزستان عصر امروز پیگیری شد و حدود 500 نفر از هواداران این تیم در محل تمرین زردپوشان حاضر شدند.

 

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان با حضور در تمرین امرزو سپاهان، در جمع بازیکنان و کادرفنی مدتی برای آنها صحبت و بر لزوم حفظ تمرکز روی مسابقات پیش رو در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد.

 

تابش در ادامه صحبت‌های خودش به اعضای تیم اعلام کرد که باشگاه سپاهان موافق جدایی امیرقلعه‌نویی نیست و این مربی با تجربه فوتبال ایران کماکان به همکاری خودش با زردپوشان اصفهان ادامه خواهد داد.

 

پس از صحبت‌های مدیرعامل سپاهان، امیرقلعه‌نویی ضمن تشکر از مجموعه مدیریت باشگاه و با تایید صحبت‌های تابش از بازیکنان خواست که تمرکزشان را روی مسابقات پیش رو بگذارند و به مسائل حاشیه‌ای توجه نداشته باشند.

 

هواداران حاضر در تمرین امروز نیز به صورت یکصدا از امیر قلعه‌نویی خواستار ماندن در سپاهان و ادامه همکاری با این تیم شدند.

 

در تمرین امروز سپاهان، محمدرضا مهدی‌زاده به صورت اختصاصی تمرین کرد. ضمن اینکه محمد ایرانپوریان نیز قرار است از روز شنبه به تمرینات تیم اضافه شود.

 

تیم فوتبال سپاهان، روز جمعه یازدهم بهمن میزبان فولاد خوزستان در ورزشگاه نقش جهان خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: