کد خبر: ۸۴۱۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
تعداد بازدید: ۱۵۲
نایب رئیس مجلس با اشاره به یوم الله ۲۲ بهمن، گفت: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی این روز، پاسخ محکمی به یاوه گویی های ترامپ و همچنین تجدید بیعت با مقام معظم رهبری سکاندار هدایت و رحمت الهی خواهد بود.

نشست بعدی مجلس ۵ اسفند ماه ۱۳۹۸ برگزار می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، عبدالرضا مصری در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۸ بهمن ) مجلس شورای اسلامی گفت: در مراسم دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن که با حضور میلیونی مردم خواهد بود، شاهد پاسخ محکمی از طرف ملت به یاوه‌گویی‌های ترامپ و همچنین تجدید بیعت با مقام معظم رهبری سکاندار هدایت و رحمت الهی خواهیم بود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس از پایه‌های اصلی حضور مردم در تعیین سرنوشت و اساسی ترین رکن نظام مردم سالاری دینی است که با حضور حداکثری مردم و با حفظ وحدت و یکپارچگی و اخلاق مداری موجب خنثی کردن توطئه‌های دشمن می‌شود و مانند همیشه ملت ایران پیروز انتخابات خواهند بود.

وی ادامه داد: نشست بعدی مجلس روز دوشنبه ۵ اسفند ماه ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: