کد خبر: ۸۴۱۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
تعداد بازدید: ۴۴۶
در شرایطی که بازیکنان پرسپولیس نسبت به عدم پرداخت مطالبات خود شاکی هستند، اتفاقی عجیب در خصوص پرداختی به یکی از بازیکنان رخ داده است.

اشتباه باورنکردنی در باشگاه/ ستاره ملی‌پوش پرسپولیس بیش از قراردادش دریافتی داشت!به گزارش خبرداغ ، بازیکنان پرسپولیس به شدت نسبت به عدم پرداخت مطالبات خود شاکی هستند و مدیرعامل جدید علیرغم وعده‌های جذابی که داده تا به امروز نتوانسته به خوبی انتظارات را در این بخش برآورده کند.

 

بازیکنان پرسپولیس که طی فصل گذشته علیرغم انتقادات عجیبی که از ایرج عرب دارند، موفق به دریافتی مناسبی شده بودند و برخی بازیکنان این تیم نیز با دریافتی میلیاردی در ابتدای فصل اقدام به تمدید قرارداد کرده‌اند، طی این روزها اما با تغییرات صورت گرفته در مدیریت باشگاه با ایده آل خود برای دریافت مطالبات فاصله گرفته‌اند. دریافتی قطره چکانی و چند درصدی برای تیمی که مدعی اصلی قهرمانی این فصل محسوب می‌شود و نیم فصل را نیز با صدرنشینی خاتمه داده، نتوانسته آنها را به رضایت مدنظرشان برساند.

 

در این بین اما از باشگاه پرسپولیس خبر عجیبی به گوش می‌رسد؛ در روزهای اعتراض بازیکنان به جذب آنتونی استوکس که بعد از مذاکرات طولانی مدت و دریافت پیش پرداخت قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد و طی تمام این روزها باشگاه به خواسته بازیکنان برای پرداخت مطالبات پاسخی جز وعده و وعید نداده بود، شنیده می‌شود یکی از بازیکنان ستاره و ملی پوش این تیم حتی بیش از مبلغ توافق شده از باشگاه دریافتی داشته است. موضوعی که سکوت این بازیکن را طی روزهای اخیر به موضوع مطالبات را هم در پی داشته و در جمع دیگر معترضین قرار نگرفته است. اعتراض بازیکنان دیگر به این هم‌تیمی درباره سکوتش نسبت به مطالبات در نهایت مشخص کرده که او 30 درصد بیش از قراردادش نیز دریافتی داشته و که این موضوع مربوط به اشتباه بخش مالی و اداری باشگاه بوده که دو پرداختی پیاپی برای او داشته است.

 

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: