کد خبر: ۸۴۱۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
تعداد بازدید: ۴۹۱
آنتونی استوکس ایرلندی سرانجام در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، آنتونی استوکس در باشگاه پرسپولیس حضور یافت و ضمن دیدار با مدیرعامل باشگاه و مدیر تیم قرارداد نهایی به امضا طرفین رسید.



استوکس در بدو ورود به باشگاه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و سپس در دفتر مدیریت با انصاری‌فرد و پیروانی مدیر تیم دیدار صمیمانه‌ای داشت و از آنجا که مدیرعامل قرارداد را الکترونیکی امضا کرده بود، عقد قرارداد به امضا طرفین رسید.

 

 

استوکس که اعتبار قراردادش منوط به تایید در تست پزشکی و دریافت ای تی سی است، فردا در تست پزشکی شرکت می‌کند.او کلید منزل مسکونی خود را نیز دریافت کرد و مقرر شد در تمرین فردا نیز حضور یابد. استوکس تاکید کرد دوست دارد در صورت امکان و موافقت شماره 10 را بر تن کند و انصاری‌فرد با توجه به اخذ نظر کادرفنی و مدیر تیم در تماس با سازمان لیگ به وی اعلام داشت که این شماره متعلق به وی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: