کد خبر: ۸۴۱۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵
تعداد بازدید: ۳۰۲
رئیس کلانتری ۱۷۶ حسن آباد از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر و کشف یک کیلو و یکصد گرم تریاک از متهمان خبر داد و گفت: متهمان تریاک را در کیسه برنج پنهان کرده بودند.

خرده فروشی تریاک با کیسه برنجبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر ،رئیس کلانتری ۱۷۶ حسن آباد از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر و کشف یک کیلو و یکصد گرم تریاک از متهمان خبر داد و گفت: متهمان تریاک را در کیسه برنج پنهان کرده بودند.

سرگرد جواد قربان زاده گفت: ساعت یک، سحرگاه شنبه پنجم بهمن ماه امسال مأموران گشت کلانتری در بلوار اصلی حسن آباد با توجه به تاریکی و سردی هوا به دو موتور سوار مشکوک شدند و موتورسیکلت را متوقف می‌کنند.

وی افزود: مأموران در ابتدا متهمی را که کنار موتور ایستاده بود را دستگیر و در بازرسی از داخل گونی برنج که پشت موتور بسته شده بود موفق به کشف مواد مخدر از نوع تریاک که بعداً مشخص شد مقدار آن یک کیلو و صد کیلو گرم است، شدند.

قربان زاده ادامه داد: در تحقیقات از دو متهم مشخص شد که آنها در زمینه توزیع، خرید و فروش مواد مخدر در منطقه حسن آباد فعالیت دارند.

کلانتر محله حسن آباد، گفت: متهمان همراه با مواد مخدر کشف شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: