کد خبر: ۸۴۰۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
تعداد بازدید: ۱۳۲
وزیرخارجه چین در پیامی خطاب به وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: چین آماده است در راستای مشارکت جامع راهبردی دو کشور، همکاری‌های دوستانه با ایران را در همه زمینه‌ها تقویت نماید.

پکن آماده است همکاری‌های دوستانه با تهران را در همه زمینه‌ها تقویت نمایدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، وانگ یی در پاسخ به توییت اخیر محمدجواد ظریف که به مناسبت سال نو چینی منتشر شده بود در پیامی شفاهی گفت: از توییت جنابعالی به زبان چینی در خصوص تبریک سال نو و تقدیر از دولت چین برای مبارزه با شیوع بیماری کرونا تشکر می‌کنم. شما دوست واقعی دوران سختی ملت چین هستید .
دولت چین قاطعانه و قدرتمندانه با شیوع این ویروس مقابله می‌کند و با شرکای بین المللی و سازمان جهانی بهداشت در این زمینه همکاری خواهد کرد.

تاکید می‌کنم چین آماده است در راستای مشارکت جامع راهبردی دو کشور، همکاری‌های دوستانه با ایران را در همه زمینه ها تقویت نماید.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: