کد خبر: ۸۴۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
تعداد بازدید: ۱۴۲
مقام‌های امنیتی در ولایت غزنی در جنوب افغانستان تایید کرده‌اند که یک هواپیمای مسافربری ولایت غزنی سقوط کرده است. منابع خبری در افغانستان می‌گویند این هواپیما ۸۳ سرنشین داشته در مسیر هرات به کابل پرواز می‌کرده است. پلیس غزنی می گوید هواپیما آتش گرفته و منطقه زیر کنترل طالبان است.

سقوط یک هواپیمای مسافربری در افغانستان با ۸۳ سرنشین / منطقه سقوط، تحت کنترل طالبان استمقام‌های امنیتی در ولایت غزنی در جنوب افغانستان تایید کرده‌اند که یک هواپیمای مسافربری ولایت غزنی سقوط کرده و تاکنون تلفات و خسارت ناشی از آن مشخص نیست.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»، احمد خالد وردک، فرمانده پلیس غزنی به بی‌بی‌سی گفت که این هواپیما در روستای "سدو" ولسوالی "ده یک" ولایت غزنی سقوط کرده است.

رسانه‌ها هم در ابتدا گزارش کردند که این هواپیما مربوط به شرکت آریانا است. شرکت هواپیمایی آریانا اما اکنون‌ گزارش‌های اولیه مبنی بر تعلق هواپیمای سقوط کرده به این شرکت دولتی را رد می‌کند.

میرویس میرزکوال، معاون و سرپرست شرکت آریانا گفت که هیچ هواپیمای آریانا سقوط نکرده است. به گفته او این شرکت یک پرواز از هرات به کابل داشته که به زمین نشسته و پرواز دیگر این شرکت به دهلی بوده که بر اساس اطلاع فرودگاه بزودی در دهلی نشست خواهد کرد.

او تاکید کرد که هواپیمای دیگری از این شرکت در حال پرواز نیست.

منابع خبری در افغانستان می‌گویند این هواپیما ۸۳ سرنشین داشته در مسیر هرات به کابل پرواز می‌کرده است.

این حادثه حوالی ساعت یک عصر امروز به وقت محلی اتفاق افتاده است.

وردگ گفت که شمار تلفات مشخص نیست ولی هواپیما آتش گرفته و منطقه زیر کنترل طالبان است.

ده یک در سمت جنوب شرق ولایت غزنی موقعیت دارد و حدود ۲۵ کیلو متر از مرکز غزنی فاصله دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: