کد خبر: ۸۴۰۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
تعداد بازدید: ۴۲۵
سرمربی تیم فوتبال الریان دیدار با استقلال تهران را بازی بزرگی توصیف کرد.

سرمربی الریان: اشتباهاتمان را اصلاح کرده‌ایم / براهیمی بازیکن بزرگی در گروه ماستبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، دیگو آگوئره در کنفرانس مطبوعاتی قبل از رویارویی با استقلال ایران گفت: "بازی استقلال مهم و دشوار است و ما متعهد به صعود به مرحله گروهی هستیم و من به بازیکنان اعتماد دارم تا از استقلال عبور کنند."

او ادامه داد: امیدوارم که از این مرحله عبور کنیم و به دور گروهی برسیم. ما با چهار بازیکن در آسیا به رقابت خواهیم پرداخت: لی جیک، فرانک کام، مرکادو و یاسین براهیمی.

سرمربی الریان افزود: این مسابقه برای ما یک چالش جدید است و ما بین خط‌ها تعادل داریم و روی این تعادل کار خواهیم کرد. ما اشتباهاتی را که تیم اخیراً مرتکب شده است، اصلاح کرده‌ایم. بازیکنان ما برای پیروزی مقابل استقلال بسیار متمرکز هستند. ما به عنوان یک گروه بازی می‌کنیم و یاسین بازیکن بزرگی در این گروه است."

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: