کد خبر: ۸۴۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۲۰۵
یک نماینده مجلس گفت: به گفته شما ۶۰ میلیون نفر باید بسته معیشتی می‌گرفتند، آنها را به ما نشان دهید، شما گفتید پس از گرانی بنزین قیمت کالاهای اساسی افزایش نمی‌یابد اما افزایش یافته است.

کسی در مورد یارانه معیشتی پاسخگو نیست/ نظارت‌ها برای شب عید افزایش یابدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، اصغر سلیمی در  نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور گفت: شما گفتید منابع حاصل از گرانی بنزین به مردم داده می‌شود اما گزارش‌ها این را نشان نمی‌دهد، مردم روستایی چه دارند که یارانه معیشتی به آنها پرداخت نشده است البته به اعتراضات آنها هم پاسخی داده نمی‌شود و کسی در مورد یارانه معیشتی پاسخگو نیست.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی افزود: به گفته شما ۶۰ میلیون نفر باید بسته معیشتی می‌گرفتند، آنها را به ما نشان دهید، شما گفتید پس از گرانی بنزین قیمت کالاهای اساسی افزایش نمی‌یابد اما افزایش یافته است.

وی ادامه داد: شب عید پیش رو است و می‌طلبد نظارت‌ها افزایش یابد تا با افزایش قیمت‌ها مواجه نشویم.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس  با انتقاد از اینکه راه‌های روستایی حوزه انتخابیه با کمترین برف مسدود می‌شود، گفت: نیاز است هر چه سریعتر ماشین‌های برف‌روب مانند لودر و گریدر در اختیار راهداری سمیرم قرار گیرد؛ راه مناطقی که در کنار قله‌های مرکزی دنا قرار دارند ۴۸ ساعت مسدود می‌شود و حتی خودروی حامل بیمار در برف گرفتار شد. می‌طلبد وزارت کشور و راهداری ماشین برف‌روب در اختیار حوزه انتخابیه قرار دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: