کد خبر: ۸۴۰۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
تعداد بازدید: ۲۱۲
اسرائیل نشنال نیوز در گزارشی به مقابله ایران و آمریکا در عراق پرداخت و نوشت: پنتاگون اعلام می‌کند که ۳۴ نظامی آمریکایی در حملات موشکی ایران آسیب مغزی دیده‌اند. این موضوع می‌تواند برای آمریکا نگران‌کننده باشد و نشان دهد که ایالات متحده نتوانسته است ایران را در عراق متوقف کند

شواهد نشان می‌دهد اوضاع آنطور که ترامپ می‌گوید خوب نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، اسرائیل نشنال‌نیوز در گزارشی نوشت: با ترور سردار  سلیمانی، ایرانی‌ها خود را تهدیدی علیه منافع آمریکا در عراق تعیین کردند. بعد از ترور سردار سلیمانی اعتراض‌هایی علیه حضور ایران و آمریکا در عراق صورت گرفت.

این در حالی است که دونالد ترامپ مشخص کرده است که تصمیمی برای خروج سربازهای آمریکایی از عراق ندارد. در حالی که ابتدا ماموریت حضور آمریکا، مقابله با داعش عنوان شده بود اکنون به نظر می‌رسد ماموریت سربازان آمریکایی مقابله با حضور رو به گسترش ایران در منطقه باشد. بعد ترور سردار سلیمانی ایران به مواضع آمریکا در عراق حمله کرد. دونالد ترامپ در مورد تلفات و آسیب‌های این حمله پنهان‌کاری کرد.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا پس از حمله موشکی ایران ابتدا در توییتر خود نوشت همه چیز خوب است.

اما شواهد نشان می‌دهد همه چیز آن قدرها هم خوب نیست. پنتاگون اعلام می‌کند که ۳۴ نظامی آمریکایی در حملات موشکی ایران آسیب مغزی دیده‌اند. این موضوع می‌تواند برای آمریکا نگران‌کننده باشد و نشان دهد که ایالات متحده نتوانسته است ایران را در عراق متوقف کند و می‌تواند عواقب جدی برای آمریکا به همراه داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: