کد خبر: ۸۴۰۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷
تعداد بازدید: ۱۴۹
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در هفته‌های گذشته فقط از مسئولان وعده شنیدیم، اما هیچ وقت وعده‌ها عملی نشد.

کامیابی‌نیا: در هفته‌های گذشته فقط وعده شنیدیم/ از فصل قبل هم طلب دارمبه گزارش خبرداغ ، کمال کامیابی‌نیا پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتور در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و در مورد این مسابقه اظهار داشت: خدا را شکر که بازی اول نیم فصل دوم را خوب شروع کردیم. باید این روند را حفظ کنیم تا در پایان فصل در صدر جدول بمانیم. بازی سخت و فیزیکی بود که خوشبختانه توانستیم 3 امتیاز آن را کسب کنیم. با توجه به شکست بازی رفت انگیزه زیادی داشتیم تا در این مسابقه پیروز شویم.

 

وی با بیان اینکه برای فکر کردن به قهرمانی کمی زود است، خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم روند خوب خود را حفظ کنیم و در پایان فصل هم قهرمان شویم.

 

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مشکلات مالی باشگاه، تصریح کرد: این موضوع از اول فصل وجود داشت. من از سال قبل هم طلب دارم. امیدوارم که مشکلات حل شود، چون برخی بازیکنان در پرداخت اجاره خانه مشکل دارند. عالیشاه امروز می‌گفت که پول برای پرداخت اجاره خانه ندارد.

 

کامیابی‌نیا با بیان اینکه تاکنون حدود 30 تا 35 درصد گرفته‌ایم، گفت: من از فصل قبل هم طلب دارم و امیدوارم مسئولان هرچه زودتر فکری به حال این موضوع بکنند. در هفته‌های گذشته فقط وعده شنیدیم، اما هیچ وقت وعده‌ها عملی نشد. امیدوارم این آخرین هفته برای شنیدن وعده‌ها باشد. انصاری‌ فرد قول داد آخر هفته طلب‌ها را پرداخت کند.

 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: