کد خبر: ۸۴۰۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
تعداد بازدید: ۳۴۳
فرهاد مجیدی پس از برد استقلال مقابل الکویت از استراماچونی تشکر کرد.

تشکر مجیدی از استراماچونی؛ این پیروزی مبارک هواداران استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، فرهاد مجیدی درباره دیدار با الکویت اظهار داشت: قبل از هر چیز باید از آقای استراماچونی تشکر کنم که در نیم فصل اول خیلی برای استقلال زحمت کشید. ما مقابل تیم الکویت با توجه به مشکلات زیادی که قبل از بازی داشتیم، خوب کار کردیم.

 

وی افزود: عملکرد بازیکنان فوق‌العاده بود و باید از آن‌ها هم تشکر کنم. من از کارشان راضی بودم، چون تمام تلاش خود را انجام دادند. خوشحالیم که گام اول را برداشتیم. این پیروزی مبارک هواداران استقلال باشد.

 

مجیدی در پایان گفت: حالا تمام تمرکزمان روی پیروزی مقابل تیم الریان قطر است که از تیم‌های مطرح و شناخته شده فوتبال آسیا محسوب می‌شود. ما اصلا زمان نداریم و باید بلافاصله برای این دیدار حساس خودمان را آماده کنیم. بچه‌ها هم اهمیت این بازی را درک کرده‌اند و مسلما با تمام توان و وجود مقابل الریان بازی خواهند کرد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: