کد خبر: ۸۴۰۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳
تعداد بازدید: ۱۹۲
سرپرست تیم استقلال اعلام کرد به خاطر برتری مقابل الکویت کویت به هر یک از بازیکنان تیم فوتبال استقلال پاداشی 500 دلاری خواهد داد تا با روحیه‌ای مناسب به مصاف الریان بروند.

پاداش ۵۰۰ دلاری برای استقلالی‌هابه گزارش خبرداغ ، بازیکنان تیم فوتبال استقلال به دلیل برتری ۳ بر صفر مقابل الکویت کویت در مرحله دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا پاداش ۵۰۰ دلاری دریافت خواهند کرد.

اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال گفت: پیش از بازی با فرهاد مجیدی صحبت و اعلام کردم که در صورت پیروزی مقابل الکویت، اعضای تیم نفری ۵۰۰ دلار پاداش دریافت خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: پیش از بازی گفته بودم که استقلال تیم کویتی را شکست خواهد داد و سه‌شنبه نیز دیدار مقابل الریان قطر را به امید خدا با پیروزی پشت سر می‌گذاریم. ضمن اینکه برای این بازی نیز پاداش در نظر گرفته‌ایم.

خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: