کد خبر: ۸۴۰۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۴
تعداد بازدید: ۲۲۲
تقوی:
یک فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: حزب باید آگاهی دهد نه اینکه آگهی صادر کند. حزب باید مردم باور باشد و مردم را قبول داشته باشد و فقط موقع انتخابات نیاید و بعدا که رای آورد مردم را فراموش کند.

حزب باید آگاهی دهد نه اینکه آگهی صادر کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت الاسلام تقوی در مراسم سالگرد محمدنبی حبیبی در بخشی از صحبت‌های خود گفت: رمز پیروزی وحدت است، فلسفه حزب این است که نیروهای هم فکر و مومن را در یک مسیر سامان دهد و به حرکت درآورد. حزب را تشکیل می‌دهیم تا قدرت را ایجاد کنیم. مقام معظم رهبری در خطبه اخیر خود گفتند باید قدرتمند شویم. اگر قدرتمند نشویم نمی‌توانیم در دنیا اثرگذار باشیم. حزب قدرت را به وجود می‌آورد.

وی گفت: برای پیاده کردن احکام اسلام و عمل به واجبات نیاز به مقدماتی داریم. مقدمه واجب هم واجب است. درنتیجه تشکیل حزب برای ایجاد جمع قدرتمند از مقدمات واجب احکام واجب اسلامی است.

تقوی یادآور شد: هدف حزب اسلامی عدالت و احسان است. هدف حزب رستگاری است. از نگاه اسلام رسالت احزاب بصیرت‌افزایی است. حزب باید آگاهی دهد نه اینکه آگهی صادر کند. حزب باید مردم باور باشد و مردم را قبول داشته باشد و فقط موقع انتخابات نیاید و بعدا که رای آورد مردم را فراموش کند. خدمت به مردم خدمت به خداست. حزب رابطه بین مردم و حاکمیت را تنظیم می‌کند. احزاب بهتر می‌توانند با حاکمیت صحبت کنند. حزب یک مکتب تربیتی است و باید نیروها را برای جامعه آموزش دهد.

وی گفت: موتلفه نیروهای انقلابی را در مبارزه ساماندهی می‌کرد و مبارزه، را با پیروی از مرجعیت دنبال می‌کرد و در دین‌شناسی خواهان تدوین ایدئولوژی مستقلی نبود و ادعای مستقلی نداشت و مبارزه را با محوریت مسجد شکل می‌داد.

تقوی با اشاره به تاریخ شکل‌گیری و اقدامات این حزب از زمان شکل‌گیری تاکنون گفت: امروز این حزب در سایر کشور یارانی دارد و یک سرمایه‌ای برای انقلاب اسلامی هستند و تحرکات جدیدی ایجاد شده و امیدواریم بر قدرت حزب افزوده شود.

وی گفت: خیانت در امانت بسیار زشت است. پیامبر که از دنیا رفت امانتی داشت و بارها سفارش کرده بود که این امانت را امانت‌دار باشند. آیا آن مردم خوب امانت‌داری کردند؟ مرحوم حبیبی متعلق به همه ما بود و تلاش و فعالیت می‌کرد. ولایت‌مدار بودند. چه نیروی گران‌بهایی بود که وقتی در حیات هستند باید قدرشان را بدانیم.

تقوی خاطرنشان کرد: ایام انتخابات است و به همه احزاب ولایی باید کمک کنیم کار انتخابات را پیش ببریم. همه دست به دست هم دهیم و این قوه عظیم را تقویت کنیم و اینگونه نباشد که هنگام بررسی صلاحیت ها بگویند ۹۰ نماینده رد صلاحیت هستند. این خوشحال کننده نیست از هر حزبی که باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: