کد خبر: ۸۴۰۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵
تعداد بازدید: ۴۶۵
معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را در خصوص روند مذاکره با آنتونی استوکس و گابریل ارائه کرد.

توضیحات معاون پرسپولیس درباره موانع مذاکره با استوکسبه گزارش خبرداغ ، حسین خبیری در خصوص آخرین وضعیت مذاکرات با آنتونی استکوس گفت: ما سفر چندروزه‌ای را به همراه مدیر امور بین المللی باشگاه به دبی رفتیم. 4 ماموریت کاری از طرفی باشگاه به ما محول شده بود. یک مورد البسه تیم بود که خدا را شکر کارهایش انجام شد. یک مورد بحث میزبانی ما از التعاون عربستان بود که باید در زمین بی‌طرف بازی می‌کردیم.

 

خبیری ادامه داد: چند استادیوم را بررسی کردیم. امکانات دو سه ورزشگاه را دیدیم و مذاکره کردیم و گزارش آنها را به انصاری‌فرد، پیروانی و گل‌محمدی می‌دهیم که در مورد آن تصمیم بگیرند. مورد بعدی مذاکره با استوکس بود که مقدمات کار انجام شد. یکی دو مورد حقوقی و قراردادی بود که زمان برد. او زمانی که می‌خواست به دبی بیاید، پاسپورتش اعتبار نداشت و مجبور بودیم دو سه روز بمانیم تا پاسپورتش تمدید شود. اما به هر حال آمد، ملاحظات قرارداد و همچنین حقوقی در نظر گرفته شد. مذاکرات فشرده بود، اما خدا را شکر انجام شد و ان‌شاءالله در مورد جذب او و قطعی شدن قراردادش، مدیرعامل و مدیران باشگاه صحبت می‌کنند.

 

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود استوکس شرط کرده بود که درصدی از قراردادش را دریافت کند و بعد به ایران بیاید، عنوان کرد: اصلا بحث 30 هزار دلار و شرط و شروط مطرح نبود. جذب بازیکن اینقدر پیچیده نیست، اما برای بعضی سوال است که چرا اینقدر پیچیده شد. باشگاه قبلی استوکس از او شکایت کرده بود و ما باید همه جوانب را در نظر می‌گرفتیم تا اگر این بازیکن جذب شود، محرومیتی از فیفا باعث ضرر ما نشود و باید این مسئله را به خوبی بررسی می‌کردیم. مضافا اینکه او یک بدهی مالیاتی به باشگاه قبلی خودش داشت و اگر می‌خواستیم با او در ایران مذاکره کنیم و می‌آمد و به توافق نمی‌رسیدیم برای خروجش به مشکل می‌خورد. البته دو سه کار مهم در دبی داشتیم که یکی از آنها مذاکره با استوکس بود و صرفا برای این مسئله نرفته بودیم.

 

وی افزود: مهم‌ترین آنها توافق با گابریل بازیکن برزیلی بود، چون شکایت او در فیفا به جای خطرناکی رسیده بود اما حل شد. اما اینکه استوکس شرط پول گذاشته و باید پیش‌پرداخت بدهیم تا بیاید این طور نیست. با او توافق شده و ان‌شاءالله به زودی می‌آید و برای بحث مالی هم باید به اینجا بیاید و مثل بقیه بازیکنان پول بگیرد. او مانند بازیکنان و مربیان جدید که آمده‌اند پول می‌گیرد.

 

خبیری در مورد اینکه مسئله برانکو گفت: من اطلاعی ندارم. باید از مدیریت باشگاه پیگیری کنید.

 

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص زمان آمدن استوکس به ایران گفت: ان‌شاءالله به زودی مشخص می‌شود. بحث او بحث مالی نیست.

 

وی در مورد اینکه وکیل گابریل پول پرداخت‌شده به او را دریافت کرده اظهار داشت: چنین اتفاقاتی در گذشته افتاده بود که متاسفانه مشکل‌ساز شده بود. مدیریت زمان گرشاسبی مجبور شد دوباره با او توافق کند و بخش زیادی از پول گابریل را به او بدهد که به مشکل نخوریم، ولی اندکی مانده بود که به آن توجه نشده بود و ممکن بود مشکل‌ساز شود. او بازیکن بااخلاق و خوبی بود و خیلی هم به پرسپولیس علاقه دارد. ما حتی به دبی که رفتیم یک پیراهن یادگاری هم برای او بردیم. خیلی راحت نشستیم، توافق کردیم، زمان داد که ان‌شاءالله با نظر مدیرعامل باشگاه مشکل حل می‌شود. اما شکایتش را به فیفا متوقف کرد که ما به مشکل نخوریم.

 

خبیری در مورد مسئله بشار رسن گفت: او انصافا یکی از بامعرفت‌ترین بازیکنان پرسپولیس است. البته همه بازیکنان پرسپولیس بامعرفت هستند. 4 سال است تیم اول ایران هستند و این همه قهرمانی آوردند، اما با سخت‌ترین مشکلات ساختند، درود به شرف آنها، بشار هم یکی از این بازیکنان است که علی‌رغم آنکه پرداختی ضعیفی به او شده اما تیم را تنها نگذاشت و مخصوصا زمانی که مادرش فوت کرده بود ما بازی‌های سخت آسیایی داشتیم و با کمبود بازیکن مواجه بودیم و آمد و کنار تیم بود و تا حالا هم خیلی خوب و با معرفت جلو آمده، ان‌شاءالله مشکل او هم به زودی حل می‌شود. انصاری‌فرد و اعضای هیات مدیره در تلاش هستند و با این کاری که امروز شد و از طرح‌های اقتصادی رونمایی شد، امیدوارم خیلی زود مشکلات مالی حل شوند و بتوانیم از خجالت بازیکنان دربیاییم.

 

جام نیوز

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: