کد خبر: ۸۴۰۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
تعداد بازدید: ۳۲۴
سناتور ایالت ماساچوست به اذعان پنتاگون به آسیب دیدن ۳۴ سرباز آمریکایی طی حمله موشکی انتقام‌جویانه ایران به پایگاه عین الاسد واکنش نشان داد.

انتقاد سناتور دموکرات از دروغ‌پردازی ترامپ درباره ابعاد حمله به عین‌الاسدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، «الیزابت وارن»، سناتور ایالت ماساچوست، به اذعان پنتاگون به آسیب دیدن ۳۴ سرباز آمریکایی طی حمله موشکی انتقام‌جویانه ایران به پایگاه عین الاسد واکنش نشان داد.

وارن در پیامی تویئتری اعلام کرد: «ترامپ درگیری با ایران را برانگیخت و ابعاد زخمی‌ها ما را پنهان کرد و کوچک نشان داد. در سنا برای بهبود درمان ضربه‌های تروماتیک مغزی کار کردم. اگر به مقام ریاست‌جمهوری برسم، مانع از وقوع جنگ‌هایی می‌شوم که به این آسیب‌ها بینجامد».

ترامپ در پی حمله انتقام‌جویانه ایران به پایگاه عین‌الاسد اعلام کرده بود که هیچ‌یک از نظامیان آمریکایی در جریان این حمله آسیب ندید‌ه‌اند ولی مقام‌های پنتاگون روز گذشته اذعان کردند که ۳۴ سرباز این کشور دچار آسیب‌ شده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: