کد خبر: ۸۴۰۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱
تعداد بازدید: ۱۶۶
دروازه بان باسابقه تیم شهرخودرو مشهد امشب برای شصت و سومین بار در لیگ قهرمانان آسیا به میدان می‌رود.

مهدی رحمتی؛ امید اول شهرخودرو در آسیابه گزارش خبرداغ به نقل ازخبرآنلاین: سید مهدی رحمتی قطعا یکی از باسابقه ترین و موفق ترین بازیکنان ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان آسیا است. او که پیش از این با تیم های فجرسپاسی،سپاهان و استقلال سابقه حضور در این رقابت ها را دارد،حالا عصر امروز این فرصت را دارد تا به همراه شهرخودرو مشهد هم حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را برای شصت و سومین بار تجربه کند.

رحمتی در 62 بازی اخیر خود در آسیا 23 کلین شیت به نام خود ثبت کرده و از این حیث رکورددار است و حالا در جدال امشب تیمش مقابل الرفاع بحرین در دور نخست پلی آف لیگ قهرمانان آسیا او امید اول مشهدی ها برای بسته نگه داشتن دروازه تیمشان به حساب می آید تا با اتکا به این اتفاق،بتوانند به دور بعدی پلی آف و در نهایت به مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا راه یابند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: