کد خبر: ۸۴۰۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳
تعداد بازدید: ۲۰۱
فرماندار دلفان (لرستان) از انسداد راه ارتباطی ۳۰۰ روستا در این شهرستان خبر داد.

برف، عامل انسداد راه ۳۰۰ روستا در لرستانبه گزارش خبرداغ ، حشمت بهمنی اظهار کرد: بارش‌های شب گذشته برای مدتی تردد را در محور نورآباد- خرم‌آباد و نورآباد به نهاوند در گردنه گاماسیاب مختل کرد اما با تلاش راهداران مشکل حل شد.

وی اضافه کرد: ارتفاع برف در بعضی نقاط در سطح شهر و روستاها به بالای ۳۵ سانتیمتر رسیده و در ارتفاعات بارش برف بیشتر بوده و باعث انحراف ۲۰۰ خودرو از جاده اصلی شد که به آنها امدادرسانی شده است.

 

بهمنی با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران دلفان آمادگی لازم در مواجه با سرما و برف را دارد، اضافه کرد: از شب گذشته محل‌هایی برای اسکان مسافران با تمام امکانات در نظر گرفته شده و ۳۰۰ نفر از مسافران در راه مانده در این مکان‌ها اسکان داده شده‌اند.

فرماندار دلفان بیان کرد: در خصوص قطعی برق و آب شرب مشکلی وجود ندارد و مهمترین مشکل در حوزه بازگشایی راه‌های روستایی بخصوص در بخش کاکاوند است.

‌وی با اشاره به اینکه برف راه ارتباطی ۳۰۰ روستایی دلفان را مسدود کرده، افزود: ۴ اکیپ برف‌روبی اداره راهداری و ۳ اکیپ ماشین‌آلات دهیاری‌ها برای بازگشایی محورهای روستایی اعزام شده‌اند و راه‌های روستایی در بخش خاوه تا ساعاتی دیگر بازگشایی می‌شوند.

بهمنی گفت: تلاش می‌شود راه‌های روستاهای بخش کاکاوند و منطقه میربگ هم تا اواخر وقت امروز بازگشایی شوند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: