کد خبر: ۸۴۰۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
تعداد بازدید: ۳۹۴
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: با غیرتی که بازیکنان دارند و تلاش و همدلی مجموعه، برای شکست الکویت به امارات می‌رویم.

مربی استقلال: برای شکست الکویت روی غیرت بازیکنان حساب می کنیمبه گزراش خبرداغ ، مجید نامجو مطلق در خصوص اعلام ناگهانی برگزاری دیدار استقلال و الکویت در امارات و اینکه آیا آبی‌پوشان برای این مسابقه آماده هستند یا خیر، اظهار داشت: به هر حال اعلام ناگهانی این موضوع سخت بود، چون طی هفته گذشته به دلیل بارندگی و نداشتن زمین تمرین، شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: البته با غیرتی که بازیکنان تیم دارند و همچنین همدلی که بین مجموعه تیمی استقلال وجود دارد، برای شکست الکویت به امارات سفر خواهیم کرد.

مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا از الکویت شناخت کافی دارند یا خیر، گفت: بله، ما حریف را می‌شناسیم، البته متأسفانه برنامه ما همه‌جوره به هم می‌خورد و ما برای هر مسابقه برنامه‌ریزی می‌کردیم و هر زمان که مسابقات کنسل می‌شد، روند تمرینی تیم ما هم تغییر می‌کرد، اما به امید خدا، با شرایطی که بازیکنان تیم دارند، موفق خواهیم شد.

 

فارس

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: