کد خبر: ۸۴۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰
تعداد بازدید: ۲۹۰
استقلالی‌ها نه تنها در لیگ قهرمانان آسیا بلکه در جام حذفی هم بلاتکلیفند!

بلاتکلیفی استقلال در دو جبهه لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی!به گزارش خبرداغ ، برنامه تیم فوتبال استقلال همچون سایر نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا نامشخص است و شاگردان مجیدی نمی دانند چگونه برنامه های تاکتیکی و تمرینی شان را مدیریت کنند.


این موضوع برای استقلال و البته سپاهان نه تنها در لیگ قهرمانان آسیا بلکه در جام حذفی هم شرایطی مشابه است!


استقلال و سپاهان قرار بود روز دوم دی ماه در جام حذفی به مصاف هم بروند که این بازی به تعویق افتاد و امروز با گذشت یک ماه از تعویق این بازی، هنوز تاریخ برگزاری این دیدار مشخص نیست.


مسئولان باشگاه استقلال طی صحبت های غیر رسمی که با سازمان لیگ داشته اند پیشنهاد داده اند که اگر تکلیف تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا رسما مشخص شد، دو تیم استقلال و سپاهان در یکی از تاریخ هایی که قرار بود در لیگ قهرمانان به میدان بروند، با یکدیگر دیدار کند چرا که هم با توجه به برنامه بازی ها در این تاریخ ها بازی دیگری ندارند و هم تکلیف شان در جام حذفی زودتر مشخص خواهد شد.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: