کد خبر: ۸۴۰۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۱۵۳
در جلسه امروز هیئت دولت مصوب شد؛
در جلسه امروز هیئت دولت، مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکل محور هراز، تکمیل و احداث جاده جایگزین در مسیر مجاور سد هراز و به منظور پیشگیری از حوادث غیرمترقبه، به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران اختصاص یافت.

ترخیص کالاهای معاف از پرداخت حقوق گمرکی و سود بازرگانیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ،در این جلسه که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران موظف شد ضمن نظارت فنی و اجرایی بر روند انجام عملیات مذکور، گزارش عملکرد اعتبارات را هر سه ماه به سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان مدیریت بحران کشور ارسال نماید.

** ترخیص کالاهای معاف از پرداخت حقوق گمرکی و سود بازرگانی

دولت در اجرای تکالیف قانونی خود و به منظور پیشگیری از ایجاد اشکال در روند ترخیص کالاهای وارده مشمول معافیت از پرداخت تمام یا قسمتی از حقوق گمرکی و سود بازرگانی، مصوب کرد ترخیص کالاهای یاد شده طبق شرایط مقرر در قوانین و مقررات مربوط، کماکان توسط سازمان گمرک جمهوری اسلامی ایران انجام شود.

** اعلام نظر دولت درخصوص تعدادی از طرح های نمایندگان مجلس

دولت در ادامه، ضمن اعلام نظر درخصوص تعدادی از طرح های نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان خود را برای پیگیری موضوعات تعیین کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: