کد خبر: ۸۴۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
تعداد بازدید: ۲۰۴
مقام سعودی به بیان ادعاهای بی اساس علیه ایران پرداخت و مدعی شد که ایران بزرگترین و مهم‌ترین حامی شیعیان نیست.

یاوه‌گویی‌های عادل‌الجبیر علیه ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، وزیر مشاور دولت عربستان در امور خارجه در مورد ایران مدعی شد: ایران بزرگترین و مهم‌ترین حامی شیعیان نیست. شیعیان عراق، لبنان و ایران علیه ایران تظاهرات می‌کنند. ایران بزرگترین حامی تروریسم در جهان است.

وی در ادامه سخنان بی‌اساس خود مدعی شد: در حالی که عربستان تاکنون هزینه زیادی در راه رشد و ترقی یمن کرده است ایران مرتکب جنایات بی‌شماری علیه مردم یمن شده است.

 به نقل از الشرق الاوسط، عادل‌الجبیر، این اظهارات بی‌اساس در حالی مطرح می‌شود که ایران همواره به دنبال صلح و ثبات و امنیت در منطقه بوده است، و پیش از افزایش تنش‌ها این ایران بود که ابتکار طرح صلح هرمز را ارائه داد و کشورهایی همچون عربستان به گفت‌وگوهای منطقه‌ای دعوت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: