کد خبر: ۸۴۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
تعداد بازدید: ۳۰۲
زمین تمرین به معضل همیشگی استقلال تبدیل شده است....

بینی معاون باشگاه شکست؛ استقلال صاحبخانه نشد!به گزارش خبرداغ ، استقلال باز هم با مشکل زمین تمرین روبرو شد و این مشکل تا آن جا پیش رفت که فرهاد مجیدی در دقایق پایانی تمرین روز گذشته با ناراحتی تمرین را ترک کرد.

قرارداد استقلال با مجموعه انقلاب چه شد؟!
استقلال در حالی از ابتدای فصل تا کنون در مقاطع مختلف با مشکل زمین تمرین روبرو بوده است که علی خطیر، معاون پیشین استقلال در ابتدای فصل اعلام کرد با قرارداد جدیدی که با مجموعه انقلاب بسته شده است، استقلال امسال به هیچ وجه مشکلی بابت زمین تمرین نخواهد داشت. این اعلام آنچنان قاطعانه بود که این زمین به عنوان محل اصلی تمرینات استقلال در ابتدای فصل به دستیاران استراماچونی معرفی شد و مربی ایتالیایی با این تصور به تهران آمد که یک مجموعه تمرینی کامل در اختیار دارد. حتی ماجرای قرارداد با مجموعه انقلاب تا آنجا پیش رفت که در یک درگیری میان علی خطیر و علیرضا حقیقی، بینی معاون استقلال شکست! اما چیزی نگذشت که استقلال دوباره به نقطه صفر بازگشت و مثل همه چند سال گذشته خانه به دوش شد.

چرا کمپ حجازی تجهیز نمی شود؟!
حال سوال اینجا است؛ اگر همه هزینه هایی که طی سال های گذشته برای پرداخت اجاره بهای زمین های مختلف تمرینی استقلال پرداخت شده است، با کمی بالا و پایین صرف تجهیز و نوسازی کمپ اختصاصی استقلال، کمپ حجازی، می شد این تیم امروز باز هم مشکلی به اسم زمین تمرین داشت؟!
کمپ حجازی که در سال های گذشته با تلاش بسیار مسئولین وقت استقلال مهیا شده بود، قرار بود به یک کمپ مجهز همراه با زمین چمن طبیعی و مصنوعی تبدیل شود و برنامه ریزی ها به گونه ای انجام شده بود که قرار بود محل اصلی باشگاه نیز به این کمپ منتقل شود. کمپ حجازی سال ها محل اصلی تمرین استقلال بود. درست در همان سال هایی که استقلال در لیگ برتر و جام حذفی قهرمان می شد، عنوان سومی آسیا را کسب می کرد و به رنکینگ 55 جهان رسیده بود. چه بر سر کمپ اختصاصی استقلال آمده است که استقلالی که خودش زمین تمرین اختصاصی دارد، این روزها باز هم در به در و خانه به دوش شده است؟!

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: