کد خبر: ۸۴۰۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۰
تعداد بازدید: ۳۳۱
یکی از معتبرترین تحلیلگران اپل ، Macotakara ، گزارش گسترده ای را منتشر کرد که مستقیما از زنجیره تأمین شرکت اپل منتشر شده است.

ابعاد آیفون 2020 مشخص شد؛ بزرگتر از آیفون 12 و بلندتر از 11 پرو مکسیکی از معتبرترین تحلیلگران اپل ، Macotakara ، گزارش گسترده ای را منتشر کرد که مستقیما از زنجیره تأمین شرکت اپل منتشر شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، برخی از ویژگی های اصلی طراحی آیفون های آینده 2020 در این گزارش منتشر شده است. بر اساس این گزارش، اپل همان زبان طراحی پیشین خود را حفظ خواهد کرد که در تضاد کامل با تجزیه و تحلیل قبلی از مینگ چی کو(تحلیلگر چینی اپل) است.

به هر حال ، طبق گزارش جدید، ترکیب آیفون جدید شباهت هایی ظاهری با آیفون 12 دارد. مدل 5.4 اینچی درست بین آیفونSE و آیفون8 خواهد بود در حالی که مدل 6.1 اینچی بین آیفون 11 و 11 پرو خواهد بود. انتظار می رود بزرگترین نوع 6.7 اینچی حتی از 11 پرو مکس فعلی بلندتر باشد.

طبق گزارش ها ، اپل با قرار دادن یک سنسور بزرگتر برای دوربین اصلی در پشت در مقایسه با 11 پرو مکس استفاده خواهد کرد. ارقامی از ضخامت گوشی منتشر شده است. آیفون 6.7 اینچی نیز 7.4 میلی متر ضخامت دارد که این کاهش چشمگیری نسبت به آیفون 11 پرو 8 مکس 8.1 میلی متری است.

افزون بر این پیش بینی می شود تمام انواع آیفونها دارای پنل OLED و دوربین های مختلف هستند. مدل 5.4 اینچی دارای یک تنظیم دوتایی است ، 6.1 اینچی نیز در دو مدل وجود خواهد داشت؛ با دو و سه دوربین عقب در حالی که مدل 6.7 اینچی به تنظیمات دوربین سه گانه می پردازد . مدل های گران قیمت تر (6.1 اینچی با سه دوربین و 6.7 اینچ) از سنسورهای ToF سه بعدی نیز بهره می برند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: